Istraživanje prirode u Vežici

Djetetova ekološka svijest razvijena je onoliko koliko je u odraslih osoba koje ga okružuju, jer ono uči po modelu, tj. ako vidi odraslog kako poštuje prirodu i ono će se poželjeti tako ponašati. Ono što je najvažnije za razvoj ekološke svijesti je ljubav prema prirodi. Smjernice UNESCO-a govore o tome da djeca moraju doći u neposredan osoban dodir s ljepotom i raznolikošću prirode te da je ljubav prema prirodi ono što će od djece učiniti odgovorne građane.
Istraživanjem dijete uči čineći. Uči nove spoznaje, produbljuje postojeće znanje, nadograđuje ga, propitkuje. Tako su djeca proučavala maslačak, od korjena do latica, od pupoljka do zrelog sjemena maslacka. Uz istraživanje su svoje spoznaje bilježili da bi ih mogli podijeliti jedni s drugima, te kroz likovne radove manifestirali naučeno. Osim ekološkog segmenta, dotakli smo se i jačanja emocionalne inteligencije djece (crtanjem zrelog maslačka razmišljali su što bi poželjeli otpuhivanjem). 
 

 
Vrtić: